söndag 18 januari 2015

Lördagen

blev jätte rolig! Jag hade räknat med att Kalle skulle dyka upp på dagen, men sen tog han kontakt och så beslöt vi att han får middag här. Sanna skulle till bastun med någå vänner.

Jag for sen till Musta efter mera mat och en liter vin. När jag kom hem och dukat och börjat med potisen tog Kalle kontakt att Sanna inte heller kan gå till nån bastu att får hon komma hit? Natutvis fick hon    : )

Det blev god mat: lax i ugnen, rosamunda, broccoli, sallad och rom med gräddfil. Och vin. Och vatten.

 Här den roliga isbjörnen som Richard Lindh har gjort!


 
 Kalle har god mat. Han och Sanna lyssnar på vad Monsieur berättar.

Kalle med sin tiger som han hade ända från det han var riktigt liten. Vad kan han ha varit? Ett år,  två år...  Nu hade jag tvättat den och gav den tillbaka    :  )

Man fick ännu glass och portvin och ett-tiden for dom hem.
Jag tog sen ännu bort make up och var inte i säng förrän tvåtiden.

Det var en helt sjukt rolig kväll    : D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar