fredag 2 januari 2015

I dag

in till stan i ett helt hemskt väder. Och när jag kom till Stockmann blev det ju inte bättre. Där var fullproppat med folk. Köer till vessorna. Köer på cafeérna. Jag beslöt göra matuppköp och for sen hem.

Här håka jag att jag måste betala barnens försäkringar och sen blev det en lur. Men vem sku nu orka höra om mina lurar mera...

Vi såg på en bra film regisserad av Roman Polanski. Den hette Carnage med Kate Winslet, Jodie Foster, John C. Reilly och Christoph Waltz. Han var den vidriga nazisten i Quentin Tarantinos Inglourious Basterds.

Dessutom en helt vit dag i dag trots att det var fedag.


Den här bilden tog Monsieur på nyårsafton. Den fina blusen hade jag fått som tilläx av Caro.

Få se vad vi gör i morgon?

Jag börjar faktiskt längta till min verkstad.
Har planer på att göra halsband...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar