tisdag 13 januari 2015

Senaste vecka

hade vi besök av en man som kolla vår vessas sak som man trycker på. Han var huoltomies. I dag dök en annan man upp klockan tio. Han var putkimies och nu funkar vår vessa. Se siitä...

Monsieur tog en lur och nu skall jag säga vad jag gjorde. Jag pedikyrera   : ) 

Sen for jag till stan för jag hade vissa uppgifter och sen till Stockmanns åttonde för att äta glass. Alltid samma Fazers jordgubbs.

Sen då till delikatessen där jag köpte bl.a. Pauligs apelsinkaffe.

 Gott att krydda med...

Och det här goda knäckebrödet.

Jag for hem. Monsieur höll väl på med sin mat. Jag värmde min ärtsoppa. Sen var Monsieur på datorn när jag läste Gillas fantastiska bok.

I morgon skall jag vara några timmar i verkstaden och trä halsband. På silvertråd   : )

Strax kommer The Road med Viggo Mortensen på Hero. Hoppas den är bra. Den har fåttt fyra stjärnor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar