söndag 11 januari 2015

Inget speciellt

i dag. Jag läste Husis och drack kaffe hurja länge. 

Caro tog kontakt att orkar vi komma ut med henne och hennes barn, men det var nog lite kallt så vi tacka nej.

Efter dusch fortsatte jag med pärmen till min almanack. Och nu när jag kolla sidorna ser jag att den är helt tönttig med text också på engelska.

Herrajumala!

Här pärmen.


Kalle och Sanna hade landat strax före tre och skrev "Här är ju vinter!" Sen städa jag bort julkort och hade en lång tvättmaskin och det här intressera ingen. Och efter min lur blev det god lax och pasta.

Vi fundera länge vad vi sku se på för film i tv. Monsieur kolla Nicholson men beslöt se på ettan. Jag kolla Musketeers på tvåan, Comme un chef på Yle Fem och sen blev jag ändå och titta på Phone Booth på Subben. Efter det ringde jag till Kalle som kommit hem på dagen.

I morgon kommer Caro och Amanda hit tolvtiden.
Caro får kaffe och Amanda en lur    : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar