fredag 30 januari 2015

Tack vare

Jälkiviisaat steg vi upp först 08.30  Så sen då efter det blev det kaffe, jugurt och vad det nu blev...   Jag läste Husis och sen städa jag.

Dammsög. Och sen dusch. Och sen till Arabia Kenter. Jag lotta och köpte i Tarjoustalo nånting och när vi avslutat våra uppköp i K-kauppa och kom ner till parkeringen konstatera  Monsieur att han fått QParks böteslapp med texten: "Pysäköintikiekon virheellinen käyttö". Kiva! Ankomsttiden på kiekkon var "fel" inställd. Vi for hem och sen då här i tafikljusen fick vi ännu vänta 15 min. Huh huh!


Men hemma blev det ändå god mat.


 Sej och lufttorkad skinka och den här gången quinoa.

Jag bloggar nu och kl 21.30 kommer Strada och 22.00 Skavlan.

I morgon kommer Amanda hit över natten. 
Caro och Sande skall fira sin bröllopsdag på Långvik.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar