tisdag 27 januari 2015

Jag gick till Cafe´Aalto

i Akademen på morgonen. Monsieur kom nu int sen heller med. Så det blev ingen bio. Men jag fick god frukost Muusikon aamiainen. Någon juce ville jag inte ha så jag fick mera kaffe i stället. Jag satt där ganska länge och läste min bok.

 Men jag börja med att skriva dagbok och dricka kaffe. Som alltid.

 Här god jugurt med müssli och honung.

Och här Atwood, gott bröd och kaffe.

Jag hade kommit via Yves och nu kontakta jag Inka för att kolla om hon var på Q Hair. Hon skulle dyka upp först kl 16, men sa att jag bra kan gå efter mina produkter.

Hem via Stockmann. Glass i åttonde och ost och hönsbröst från delikatessen. Hemma satt jag länge och umgicks med Monsieur. 

 Här produkterna från Q Hair.

Duschmedel och lysterförhöjande ansiktscreme från Yves.

Jag fick sen grönsakssoppa och Monsieur nånsorts rester.

Borde man i morgon gå till verkstan?
Eller promenad?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar