lördag 24 januari 2015

Jag blev väckt

efter nio. Typiskt veckoslutssystem. Kaffe, Husis och dusch. Sen gick vi ut.

Först till GymPark här i närheten. Där jumppa vi en tid. Sen en lång promenad som tog två timmar.

 Via Gumtäkt. Jag och Monsieur i bakgrunden.

Här Monsieur framför dom där Limingovägen-husen.

Hem via Alepa där vi köpte bacon. 

När jag vattnat blommor och tagit en lur blev det kl 18-nyheter och sen mat. Vi lagade den tillsammans med önskis. Monsieur skar forellen, krydda och satte på baconet och jag tvätta potis och laga ny salladssås och rom-smetana.

Här den goda maten.

Klockan 21.00 kommer Black Swan på Ava. Den skall jag se.

I morgon går jag kanske till verkstan. Kanske...


2 kommentarer:

  1. Black Swan hör till mina favorit-filmer. Den e fin!

    SvaraRadera
  2. Oj! Utmärkt! Bra att jag såg den : )

    SvaraRadera