måndag 12 januari 2015

Jag längtar

till min verkstad. I övermorgon tänker jag gå dit. Då skall jag laga fina halsband...

Nu undrar jag hur mycket folk orkar läsa om vad jag gör på morgnarna. Knappast intressant.
Tolvtiden dök Caro och Amanda opp. Amanda hade varit ensam i dagis hela förmiddagen. Aron var också där.

Här fick dom frukost och sen lulla Caro Amanda och sen hjälpte hon mej med att få bort kolumbus.fi från min blogg. Nu är där babbenmosander@gmail.com

Slutligen måste Caro väcka Amanda och här får hon maito på soffan.

Rufskajsa!

Jag beslöt sen gå med till dagis efter Aron. Vi promenera. Aron blev glad, men jag glömde fota honom. Caro skuffa Amandas vagn ner för en väg, medan jag gick med Aron en annan väg. Intressant!

Sen tog vi bussen och jag steg av vid Alepa och i vagnen som jag tog fanns lottokuponger och nån 20€ sedel och 50€ sedel m.m.  som jag gav åt kassatanten. När jag gjort mina uppköp fråga jag om nån kommit efter pengarna men nä.

Sedan gott med sill och nakkir och nu blogg.

I morgon till stan. Månne Caro dyker upp före det?
Amanda skall första gången sova i dagis...

Före Camorra kom det en dokumentär om män i olika serier på Teema. Bl.a. Mad Men, Breaking Bad och Sopranos.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar