fredag 9 januari 2015

En snäll Sande

hade hämtat  turtles mushies åt Aron, en Barbie kännykkä åt Amanda och Versache-parfym åt mamma.  Han var så glad över sin bronsmedalj.

Jag steg upp kl 07, men ändå kom dom hit först kl 09. Aron kom hit och mamma förde Amanda till dagis. Sen texta hon från biblioteket att nu skall Amanda vara där ett par timmar ensam med Sara. En snäll flicka. Då och då hade hon gått ut ur rummt och sagt mamma, men ändå sen suttit i Saras famn. Hon hade också ätit lite lingon...  Mamma kom och hon blev glad.  

Dom kom hit och Aron skoja och mofa gick och sova och här blev frukost och mamma lulla Panda och jag lekte med Aron med legon.

Snart for Monsieur till stan och pikkuhiljaa for Salminens hem och jag fick en 1,5 t lur. Vakna 17.30 och satt och glodde framför mig och sen såg jag nyheter och sen kom Mosieur. Jag laga Sicilien-sallad och sen fick man rödvin och nu sitter jag här.

Småningom Strada och sen Skavlan.

Tyvärr inga bilder...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar