torsdag 22 januari 2015

Det blev sen ändå

inget lådstädande i dag. Hade så planerat att sista lådan sku städas, men det bara inte blev. Jag tror jag satt med Husis i typ någå två timmar. Jag kolla med Jens Berg var lotto fanns, men blev skickad vidare till Lena Skogberg och nyss fick jag svar av Björn Heselius som svara på alla mina frågor: sporten i mitten, Wilfred Hildonens bilder bara ett par dagar och Lotto härefter på måndagarna. Ja ja.

Det blev sen då banan, maito och Weetabix och så packa jag mina yoga saker och for iväg. Monica har på riktigt blivit slank och nu orka jag inte stå på huvu.

Hem via Stockmann för jag sku ha en ny patron till vår soda stream och busskort och Monsieur sku ha en enorm lax som inte mera fanns. Dom får nya i morgon.

Jag läste Margaret Atwood i bussen och gick i duschen och fick ärtsoppa med KP.

Vad skall jag göra nu då?
Tydligen gå och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar