söndag 25 januari 2015

Idag i verkstaden

jätte roligt. 

Men först kaffe med dagbok och frukost här hemma som Monsieur hade lagat. Dessutom satt jag med Husis tror jag någå två timmar.

Men tretiden gick jag till verkstaden. En promenad före det.

Det blev igen ett fint halsband. Men det blev inte färdigt. 

 Jag kommer att fästa den i en ked som kommer att få ett lås.

Roliga olika sorters "ädelstenar" som jag hämtade från Portugal.

Monsieur dök upp av och an och sen fortsatte jag ännu så att jag inte var hemma förrän kl 18. Nästa vecka skall jag fästa en ked i silvertråden och dessutom ett lås.

Hemma blev det pasta med god lax och bacon.  Monsieur läste Husis - jag läste Hesari. Aj jo, dessutom vin.

Nu skall jag strax kolla Göteborg-noir filmen som heter Ettor och nollor
Den är säkert bra! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar