torsdag 29 januari 2015

En trevlig frukost

med kaffe och jugurt. Efter det Husis med bröd och kaffe väl 1,5 timme.

Jag glömde att brätta i går hur mofa förde båda barnen till dagis. Aron och Amanda. Mamma och pappa var ännu lite krassliga. Aron tog själv av sig kläderna. Mofa hjälpte Amanda och sen satt hon tofflorna på. Dom gick sen till sitt frukostbord och mofa körde hem med jeepen. Klockan var lite över åtta.

Vi fundera sen vad vi sku göra,  Monsieur och jag. Vi beslöt ta bussen in till stan och gick där i ett antal butiker och sen blev det då att fara hem tillbaka.


En lur och sen god mat.


Hönsbröst som jag köpte i Stockmanns delikatess i går och quinoa och sallad och gräddfil. Och vin.


Pikkuhiljaa kom Ville i Kaukasien och sen en bra film som hette Junebug.


Jag somna i slutet, men sitter nu här med min te´kopp.


 I morgon yoga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar