torsdag 29 januari 2015

God gröt

i dag. Den bestod av havre, råg och korn. 
Nästa vecka skall jag fota själva gröten   : )


Här paketet fast det är mörkt ute. Jag fota det för en stund sen.

Kaffe och Husis och sen hade jag tänkt göra en sväng till verkstaden, men det blev nu inte. Jag börja i stället kolla lite lådor och kasta bort gamla lönekvitton från 90-talet. Huh huh.

Tog en lur och åt Weetabix och satt make up och for till yogan.
Nu var jag duktig och stod på huvudet med fötterna ihop. 
Före det gjorde jag en annan grej. Man skall stå bredbent och föra knäppta raka armar över huvudet. Monica har brukat hjälpa mig med det men sist sa hon att jag har krokiga armar. Nu var dom raka   : )

Klockan var bara typ någå kvart över sju och jag fick kläderna på mig snabbt och så gick jag mot 69:ans hållplats och mitt i allt dök den upp och jag sprang och så var jag hemma 19.50. Heh!

Dusch och ärtsoppa och KP.  

Här mitt vattenglas och knäckebröd som har russin i och smör på.

Jag såg sen på halva efter nio och sen kom på samma kanal en film som heter Full fart mot väster. Jag orka nu int sen se den men Monsieur ser den nog fortfarande.

I morgon städ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar