onsdag 21 januari 2015

Det blev varken verkstad

eller promenad i dag. Det blev i stället ett roligare ställe som jag nämner i slutet av inlägget. Vi tog jeepen och körde via Munksnäs. Kolla intressanta platser.

Här en selfie framför en förvaringsboda.


Vi fortsatte att promenera och här jag framför en restaurang. 

Vi gick runt ön och sen en kall promenad över bron.  Och hem via Munkshöjdens köpcentrum.

Hemma satt jag länge vid datorn och sen en lur och efter det god mat. Monsieur sov ännu en stund medan jag börja med maten.

Här det goda vinet. Chianti! Man ser mig och Monsieur speglade i fönstert. Förr fick man det i en bastkorg. Vi måst kolla om man får det igen.

Och den goda maten som jag köpte i går från Stockmanns delikatess.

Monsieur diska och jag satt foton på bloggen och så kom Ville i Kaukasien. Vi titta piki lite på en film som kom efter den men orka int sen. 

I morgon skall jag göra nånting på dagen och sen fara på yoga.
Och bilderna var från Fölisön    : )


4 kommentarer: