tisdag 7 juni 2016

På torsdagen

steg jag upp klockan åtta. Monsieur hade väl stigit upp klockan sex. Här blev gott kaffe med jugurt och bröd. Sen satt jag på mig "städkläder" och börja med LP-skivorna. Tog ut dem alla. Putsa hela hyllan. Satt vadd under skåpet. Och satt tillbaka skivorna och flytta det till musikrummet.

Monsieur installera radion. Jag putsa hyllan där det fanns filmer och skivor och satt jag dit mera böcker. Sen hämta Monsieur ner tv:n och installera alla sladdar och det blev riktigt bra. Men det hemska var att när vi hade hängt upp tavlan hängde den nu där en stund och plötsligt föll den ner med ett brak och hela glaset gick sönder. Ja ja.

Monsieur for till K-rauta efter nån pensel och färg och jag åt ärtsoppa och gick och sova.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar