måndag 6 juni 2016

I går

fyllde Amanda tre år och i dag den 31.5. min mamma. Vi steg upp klockan åtta. Här blev god frukost. Men jag sökte min laddare till telefonen jätte  länge. Hitta den sen i en låda i en garderob. 

Sen fortsatte vi med att städa. Jag gick igenom lådorna i byrån. Dammsög. Skicka en bild åt Kalle och Caro från 1995.  Sen dammsög jag musikrummet och sen flytta vi soffan dit. Alltså bädd. Sen damma Monsieur alla randiga saker som skulle under fönstret. Men vi hade kastat bort massor saker från lådorna.  Nu flyttade vi byrån under spegeln och satt lådorna på plats.

Sen gick vi ut. Runt koloniträdgården. Caro kontakta att dom var där och simma. Vi kom hem. Jag fick ärtsoppa, men Monsieur ville tydligen inte ha nånting. 

Jag gick och sova... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar