onsdag 29 juni 2016

Barnen

kom hit klockan nio. Dom fick plocktallrik. Mofa åt i köket och sen gick dom ut. Till Kimmis. Amanda simma. Jag städa väl här och åt sen min mat. Sen ringde Monsieur att jag sku komma till Kimmis till kvart före ett. Jag gick dit och Monsieur kom hem. Var med dem på Kimmis säkert till halv två.  Sen fick dom plocktallrik.   

En man dök upp som var här i två timmar för att få ut all is från kylskåpet. Gick klockan 18. Huh huh! Caro kom sen efter barnen.  Dom skulle till en pojkes kalas. Dom gick väl femtiden.

Sen for vi till Musta och där fick man allt möjligt och Kalle hade kontaktat och vi for hem.  Han skulle komma först sjutiden men vi försena oss. Han var där och skulle installera en DNA wifi langaton 

Först fick vi whisky med Kalle och sen satte vi oss till bords och det blev god mat med lax och potis och sallad och gräddfil och vi fick två portioner och sen vin. Vi lyssna på Bryan Ferry två gånger. Sen gick Kalle hem och jag vinka från fönstret.  Sen satt jag i stolen och drack ett sista glas vin med choko och sen kom jag hit och blogga.

Aj jo! Salminens bada bastu varje kväll på Bodö   :  D

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar