tisdag 14 juni 2016

Igen en gång

tisdag. Och kaffe och ägg...  Monsieur fick sin frukost och jag fick min frukost. Jag gick i duschen och diska sen.

Nu skulle jag plantera Babas blommr. Först måste jag tvätta krukorna. Det gick nog helt bra. Sen plantera jag alla blommor.

 Fina blommor!

  Monsieur har målat åror och bänk och bordet där uppe på terassen.

Sen dammsög jag och sen gick Monsieur till Bodö-bryggan och sen stängde och släckte jag och sen gick jag iväg. Jag satt på däck med vantar. Kia kom och prata. Neppe titta efter hennes son. Han heter mofa.

Vi landa och Ansi fråga om där fanns Malmstenar, men nej. Jag köpte en glass och småningom kom Monsieur efter mej och vi for via S-market och sen till Ikea där vi bytte ut det töntiga träbrädet till ett nytt fint.

Vi kom hem och jag packa upp och nu bloggar jag.
Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar