onsdag 8 juni 2016

Måndag i dag

Steg upp klockan sju och tvätta håret. Monsieur hade väl stigit upp ren 06. Vi fick gott kaffe och bröd och jugurt och sen for jag till stan.

Träffa Caro. Köpte fina tossor. Gick till Stockmann och köpte fina trosor och i nedre våningen såg jag One for the road.  Flickan visa vad jag skulle köpa. Det blev bra att putsa bort make upen med. 

Sen gick jag till Sokos för att köpa "no nothing" med och sen till delikatessen för att köpa massor annat. Jag kom hem och här satt Monsieur och gjorde saker och satt det ena och det andra under bokhyllan i sitt och Kalles rum. 

Monsieur förde ut rosk och jag satt på potisen och här blev god sill och rödbeta och ättiksgurka. Och knäckebröd. Och vatten. 

Sen gick jag upp och ändra den oranga färgen till vitt och förminska bilderna och sen blev klockan över elva och jag tog bort min make up!

1 kommentar: