tisdag 28 juni 2016

På söndagen

steg jag igen upp klockan sju. Här blev god frukost.

 Här en svanfamilj med 6 ungar.

Vi planera sen att fara till en sandstrand med det gula huset. Jag koka till lite kaffe och vi packa våra saker, men tyvärr. Det blev en hurja storm och lite mulet...

 Här äter vi i stranden.

Här min goda tårta som Caro hade haft i sin frysbox.

Vad månne jag gjorde sen. Säkert diska jag. Sande och barnen for till Kai och Anni och deras barn och Caro blev här för att ta bort sakerna från stranden och packa o.s.v.

Dom kom tillbaka och sen blev här småningom pasta. Tjugufem före sju satt jag laxen i ugnen och sen kvart före pastan som var glutenfri. Caro hade hämtat. Allt var framsatt i köket. Först fick man vin och sen fick man sallad och citronpesto och ostsmulor och pastan och laxen. Caro laga åt barnen och vi andra tog själva. Det var helt super gott! Monsieur fick väl öl och vi andra fick vin. Men sen tror jag att dom gick tidigt och la sig. Dom skulle upp klockan 06 för båten for kvart över sju.
Jag diska väl...  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar