fredag 17 juni 2016

Jag steg opp

åtta. Monsieur hade väl stigit upp tidigare. Jag koka kaffe och det blev gott bröd och god jugurt. Jag skrev dagbok och läste Husis. Satt på mig en skjorta och dammsög i en timme.

Nu sken solen. Jag gick i duschen och nu fota jag en massa saker från olika håll.

Vi skrev lista och for till Musta. Vi köpte massor. Också till lande. Jag fick en glass. Sen for vi hem. Monsieur gick upp på balkongen och städa den. Jag packa opp alla saker här nere. Tvätta en jättestor fin vas. Monsieur förde ut massor saker från balkongen och jag laga maten.

Det blev ris och det blev höna med vårlök och gräddfil och honungsmelon och sallad. Monsieur fick öl. Jag fick vin.

Sen kom jag hit opp och blogga. Fina bilder.  Före och efter. Fick en glass i en skål.


Här en ganska rolig bild!

Nu skall jag gå och sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar