tisdag 14 juni 2016

På måndagen

steg vi båda opp kl 08. Här blev ägg och gott kaffe. Skrev dagbok. Monsieur gick och klippa gräsmattan. Jag gick i duschen och diska. Monsieur sa att jag sku kratta gräset. Det gjorde jag. Jag kontakta Baba och hon tog sen kontakt. Monsieur lacka bord och åror.

Sen for vi iväg. Det var en ganska hård storm, men Monsieur körde riktigt bra  :    )
Där satt Baba och Boje och drack Longdrink. Vi fick också! Vi satt länge där och tala och sen förde jag in mina smycken som jag hängde på en fin tavla där det stod Pörtö. Sen fick jag fina blommor och sen pikkuhiljaa for vi hem. Också Boje. Nu hade det nog lugnat lite. Monsieur landade riktigt bra!

Här fick man sen nypotis och två burkar sill och rödbeta och ättiksgurka. Sen kontakta jag Caro och fråga om dom hade haft roligt hos Ebba och hon sa jo. 

Nu fick jag natt-te´ som jag drack i köket.
Aj jo! Vattna blommor före det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar