tisdag 28 juni 2016

Klockan sju

steg jag upp. Då hade väl Monsieur också stigit upp. Jag tvätta håret och var i duschen och gick sen ner och koka kaffe. Barnen skulle komma hit klockan tio. Dom sku få ägg. Dom tyckte att golven och väggar och köket var jättefint.

Monsieur åt sin mat och jag bar ner en stor kass åt Amanda med Caros Barbir. Aron lekte väl med sin gubbe. Sen gick dom upp på datorn och fick muminkarkkir och pepparkakor och jag åt i köket och sen gav Amanda åt oss saker från hennes låda och sen packa dom saker i en kass och gick ut och jag läste Husis och drack mitt slutliga kaffe med bröd. Satt make up och gick ut till Kimmis. Svartbäck hade varit där med Saga och Alva.

Amanda åkte ner för en rutschbana och stötte sig.
   
Här Aron!

Jag gick sen hem efter plåmboken och vagnen och sen gick vi längsmed en gata till Alepa och där köpte vi glass och Monsieur fick honung och vi satt på en bänk utanför Alepa och åt glass och Aron fick ett chokoägg i vilket det fanns nånting som Aron hade fått tidigare. Sen gick vi hem och där koka jag gröt åt oss alla. Aron, Amanda, mofa och mig. Sen lekte Amanda med ponnyna och Aron var på datorn. Sen kontakta Sande och sen fick dom en morot och sen gick jag ner med dem. Städa sen undan här och sopa i tamburen och fick sen en lur och sen kom jag hit och blogga.

Nu skall jag gå och äta ärtsoppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar