lördag 18 juni 2016

Klockan åtta

steg jag upp. Här blev gott kaffe och jugurt och bröd. Jag skrev dagbok i köket och läste Husis. Sen kom Monsieur och jag gick till vardagsrummet.

Gick i duschen och tvätta håret. Bädda sängen före det. Hitta en massa roliga saker i garderoben. Lyfte också ut Caros tidningar som fanns i askar till bokhyllan.

Sen flytta vi med Monsieur saker från en korglåda till en annan. Jag dammsög och dammsög också fotoalbumen. Det gick många fotoalbum dit och sen en som jag satt ovanpå.

Nu gick jag och tog en lur och antar att Monsier också tog en.

Vi lyssna på Toivotut och laga mat. Koka potis och det blev vårlök och gräddfil och honungsmelon och sallad och jätte god lax! Monsieur fick öl. Jag fick vin. Vi lyssna på Bryan Ferry. Jag lyssna två gånger. Sen kom jag hit och blogga.

Nu skall vi se på sista delen av Mad Men.
Adjö!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar