tisdag 7 juni 2016

Jag steg upp

åtta på söndagen. Månne Monsieur också steg upp då? Man fick gott kaffe med ägg och bröd och jag gick i duschen och sen fortsatte vi städa. Jag dammsög sovrummet och sopa sen golvet i övrevåningen. Monsieur tog fram lampor och sladdar och vi satt sen lappar under dom stora bokhyllorna.

Kalle dök upp. Han skulle koppla ZyXEL men det var fel sladd i fel hål. Heh! Men Bredvarpet och Miiu finns inte mera   :   (

Jag gick ner och laga pasta med två tonfiskburkar och lite lax och man fick citronpesto och ostsmulor. Monsieur fick öl. Kalle och jag rödvin. 

Kalle satt sen i soffan och titta på sina saker. Där var allt möjligt...  Småningom gick han och jag vinka åt honom från balkongen. 

Jag såg säkert på tians nyheter och åt glass och tog bort min makeup och gick och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar