onsdag 15 juni 2016

I dag

en rolig dag. Jag for till stan. Med metron. Först till en skivbutik, sen till en te´handel, sen till en Claes Olsson-butik där jag köpte färger till min dator, sen till Stockmann där jag åt god glass och köpte Nivea och sallad och sen via tunneln där jag fick sparris och rädisor. Jag for hem med buss och det var en riktigt rolig utfärd.

Hemma stötte jag hop med Monsieur som skulle ut och cykla och jag fota mina saker.

 Fina!  Bryan Ferry var från 2014.

Pikku hiljaa kom Monsieur tillbaka och han fick en gin och jag en whisky. Sen blev här god mat! Liksom på spisen. Den borde jag säkert fota... God frittata med öl och vin. Sen fick jag ännu en chokobit med rödvin och sen kom en film på Hero som hette Killer Joe. Den var riktigt bra!

Nu säger jag 
god natt!
 

1 kommentar:

  1. ja och ert fina kök borde du fota!
    Sök fram lite före och efter bidler på ert hem och sätt dom liksom brevid varandra :)

    SvaraRadera