onsdag 8 juni 2016

Klockan 07 steg jag upp!

 En man kontakta. Han skulle dyka upp pikku hiljaa, men spisen var inte här. Jag gick i dusschen och Monsieut gick väl ner och gjorde sej klar. Småningom kom nån typ efter gamla spisen och sen hämta dom upp den nya spisen hit. Den var riktigt fin!

Jag var väl länge och duscha och sen kom jag ner och här var den nya spisen. Sjukt fin! Monsieur satt sen nytt klocklslag och jag satt sen på ugnen. Men före det åt vi vår frukost.

Jag gick sen igenom en massa saker i en papperspåse och allt var i princip jätte dammigt och jag putsa allt. Monsieur höll på med sitt rum. Jag börja sen och dammsuga och sen gick han ut till butiken och jag satt på nypotisen. Koka vattnet först så att det koka. Sen blev här då potis och rökt fisk  och Monsieur kom hem och han fick öl och jag fick vin och sallad och gräddfil. Monsieur sku på ett möte. Vid en vägg. Dom sku välja färg. Han kom sen hem och jag satt i en stol och såg på nyheter och åt choko och drack rödvin.

Sen kom jag hit opp.
Vad gjorde jag sen.
Undrar...

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar