måndag 6 juni 2016

05.30

steg vi båda upp i går. Gick i duschen. Småningom dök mannen upp. Förde ner sista paketet med plankor. Hämta diskbordet som han sedan installera.

Vi for till Lanterna. Först till en enorm butik där Monsieur köpte en borste och nånting som han skulle blåsa med. Men borsten var vekligen töntig. Den kosta säkert typ någå tre euro. 

I Lanterna fanns det mycket soffor som vi nu lite kolla och sen köpte jag en glass från K-rauta som var dyr. Vi kom hem via Musta. Här fick vi god frukost och Monsieur fick väl en lur och jag fortsatte med skåpena i köket. 

Monsieur vakna och vi tog ut lådorna ur byrån och bar in den i musikrummet och satt lådorna tillbaka. Jag och Monsieur.

Jag satt på ris och tog fram hönsbröst och sallad och Monsieur fick en öl och jag fick rose´.

Sen sa vi väl godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar