torsdag 16 april 2015

Onsdag

och jag steg upp helt normalt. Mitt i frukosten skicka Kalle en bild på en ny dator som ju nog var ganska enorm. Vi skall nu se... 

Monsieur for iväg med vår lilla mac till stan. Han lämna den där i hörnet av Centralgatan och Alexandersgatan. Sen hade han varit på Hölttös fotoutställning i Ateneum och sen väl på någå cafe´och var allt och så meddela dom honom efter några timmar att han får datorn först i morgon   : (

Under tiden tog jag bort en fläck från en stol och bytte lakan och skurade väggarna i mitt badrum och skura hela det enorma plastskåpet och en rund plasthylla m.m. Monsieur gick på bolagsmöte och jag till Alepa och allt var färdigt när han dök upp. Bara att sätta spisen på. God frittata med vittvin. Vi lyssna på Pepe & Saima.

Jag såg sen på en konstig film och fick choko med en skvätt rödvin och sen godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar