onsdag 29 april 2015

Idag i verkstaden

gick det bra! Ändå var jag där först någå bortåt tre. Eller hur det nu var...  Först spela jag alla The Nationals tre skivor. Dom är alla såååå bra! Samtidigt höll jag på med Biancas smycke. Det blev på riktigt helt fint. Frida är Biancas mamma. Hon föddes på julafton   : )

Tyvärr är det så att jag för tilfället inte kan använda min kamera. Det är bara telefonen som gäller. Det betyder att fotona blir lite suddiga. Tyvärr.

 Här baksidan.

 Här den fina framsidan. Jag kommer antagligen att knyta en ljusröd rosett i silverlänken.

Smycket var i trumlarn och under tiden gjorde jag två glasbitsörhängen färdiga. Sen satt jag stenen på plats och hamra lite saker och sen gick jag hem.

Här blev det god frittata och vittvin och brödbit med olivolja.


 Här då det goda kaffet som jag köpte i går. Säkert gott!

Om 15 minuter kommer en film som heter Babara. Hoppas den är bra. Den kommer på Teema.

Hejs svejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar