fredag 24 april 2015

Catalonia Berlin Mitte

Vi hade fått av Kalle två förslag på hotell, men tyvärr var den vecka som vi skulle vara där slut såld på båda hotellen. Men plötsligt hitta jag ett fyrstjärningt hotell som hette Catalonia. Och på riktigt! Jag beställde rum där   : )

 Vårt fina hotell.

Det kommer att bli jätte roligt. Vi far dit med Air Berlin måndagen den 18:de på eftermiddagen och kommer tillbaka sent måndagen den 25:te. 

Sen fick jag plötsligt kiiru för jag sku och yoga. Vi var fem pers i nedre salen. Monica var glad. Vi kramades. "Ses på hösten",  sa vi.

Hem via tunneln för jag sku ha ärtsoppa. Jag satt i köket och åt med KP. Sen beslöt jag blogga och sen ringde Nora och nu fortsätter jag och nu blev det natt.

I morgon städ och Musta.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar