måndag 13 april 2015

Frissa

i dag. Alltid lika roligt hos Inka. Nu fick hon ju nog ett litet problem med mina "rastor", men hon lyckades nog reda ut dem.

 Men här är mitt hår då fortfarande trassligt.

 Vinglas.

 Här i en lustig sak som gjorde nånting åt hårfärgen.

Så här fin blev jag   : )


Vi fick nog vänta typ någå tjugo minuter på att Sande sku hämta Aron och Amanda, men dom kom pikku hiljaa...

 Här får Aron sitt hår klippt.

 Vad månne Amanda planerar?

 Här med Inka och Aron.

Aron har ännu samma plåster i pannan han fick på lördagen hos oss men håret blev fint   : )

Mamma betala och sen klädde vi på oss och Inka hade en fin kappa. Vi gick längs Nylandsgatan till Georgsgatan och till Bulevarden och Mannerheimvägen till nån sportaffär där det inte fanns crocs. Men! Caro visste en crocsbutik på Centralgatan så dom gick dit medan jag snabbt sparang efter ett halonhakkaajanleipä från Stockmann. Amanda fick fina Frozen-crocs och Aron Turtles. Sen ännu till HM och hem med buss och när vi kom till vår bakgård dök Sande upp.

Kalle kontakta att om vi kan tillsammans beställa vår Berlin-resa men jag såsa väl nog så han dyker upp i morgon och då skall han också kolla vår printer. Månne han vill ha mat?

Monsieur hade pikkuhiljaa vår middag färdig som var god och sen kom efter nio.

I morgon eventuellt min gudmor...

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar