söndag 26 april 2015

Caro

dök upp bortåt ett. Hon bad att jag sku sova med Amanda. Vilket jag gjorde. Och plötsligt stod hon där   : )

Jag gick upp till mig och plötsligt hörde jag hur dom vaknat 7.45 och min klocka ringde åtta. Det blev sen då kaffe + kaffe  och ägg och bröd m.m. Amanda fick plocktalrik och titta på Toy Stories och jag skrev dagbok med kaffe och sen Husis. Jag läser Husis säkert 1 1/2 tim. 

Och här tog jag en fin bild av Amanda. Se så hon är söt.

Jag läste Jan Mosanders bok om Berlin, men småningom somna vi alla. Tore hade ringt så när Monsieur vakna ringde han tillbaks till honom, men vi andra sov fortfarande. 

Småningom vakna vi och Amanda grät och ville bara vara i mammas famn. Hon skuffa bort mej. Dom packa sina saker och sen i trappan vinka ändå Amanda helt glatt. Hon ropa "Hej då momi!"

Monsieur krydda fisken, jag läste ännu Berlin-boken och sen gick jag då till köket och satt pastan på och laxen i ugnen. Lax, pasta, sallad, citronpesto och ostsmulor. Och gott vittvin.

Sen kom jag hit och blogga.

Kl 21 kommer en film som heter Le Pre´nom. En film på Yle 5. Hoppas den är bra.

I morgon kanske verkstad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar