torsdag 16 april 2015

I dag

for då Monsieur efter datorn. Jag gjorde allt möjligt här under tiden. Jag skulle bl.a. skura en vit kruka som hade underliga oranga fläckar, men jag blev avbruten för vi skulle fara till Musta. Vi skulle ha så enormt massor med saker. Jag har FK på lördagen så det behövdes både skumppa och blomkål i ugnen och hönsgrej med potismos och en god kaka och marmelad kulor och sherry och kaffe...

Monsieur installera datorn och jag fortsatte med krukan och putsa sen en massa andra blommors blad och tvätta en stor glasvas. Huh huh! 

Monsieur hade fått printern installerad och den fanns också på photoshopen. Sen satt jag en timme och försökte komma in på min blogg men lyckades inte. Jag åt ärtsoppa och ringde Caro att kan hon hämta en äggklocka från stan och sen lite senare kontakta jag henne på nytt och då sa hon att hon kollat hur jag skall göra för att komma in på min blogg. Jag lydde henne och det var inte alls så svårt och nu sitter jag här och skriver   : )

Hurraaaaa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar