lördag 25 april 2015

Nu var det så

att Pixar-pjäsen som hette Up hade vi redan sett. En ritad film som börja 21.30 så niotiden börja vi se på Blue Valentine med Michelle Williams. Hon var så rolig när hon dansa där i tygbutiken...

Nå, se siitä. Ändå en fin frukost med ägg och vad det nu var. Monsieur for ut och cykla och jag dammsög. Sen dusch och hårtvätt. Vi vänta nu här en stund med Monsieur på Amanda och snart dök dom upp. Mamma for för att träffa flickorna under Stockmanns klocka. 

Monsieur var med Amanda på datorn. Hon fick vindruvor som jag skurit i hälft. Sen laga jag den goda maten: lax, rosamunda, blomkål, sallad och gräddfil och makaroner åt Amanda.

 Men hon var ju nog lite varm och hostig och snorig.

 Någon lax ville hon inte ha.

Mofa lekte med henne med Brio-tåget medan jag åt min mat. Sen gjorde vi nåntig och sen satt jag henne i duschen, men jag glömde att sätta salva...  Medan jag bädda sku mofa mata henne men hon ville int ha nånting så vi tvätta tänderna och gick sen i säng och där drack hon sin maito och tiotiden somna hon.

Jag texta sen ganska mycket med mamman som satt på Puttes pizzeria.

Mamma har inte ännu kommit hem. Få se när hon dyker upp.

Nu natt te´

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar