tisdag 21 april 2015

Amanda på besök

men före det frukost och GFB.

 Blåsippor och tussilagor.

Intressant skugga på bordet.

Sedan gick jag igenom min bokhylla. Massor böcker som jag beslöt föra till Emmaus. Två kassar. Och dessutom kläder. Både tröjor och blusar. Jag för dem i morgon.

Sen sku jag då fortsätta med iPhoto. Måst ännu kolla lite. Sen farkkur och rutig blus och make up (inte mascara) och pikku hiljaa dök Amanda upp. Mamma hämta henne med cykel och strax efter det Kalle. Amanda fick en rolig skiva av Kalle som vi spela sen när dom gått. Monsieur skulle föra dem med jeep till Ikea. Också han ville ju dit. 

Jag blev här med Amanda. Först fick hon plocktalrik och vi satt här och såg på datorn ganska länge. Sen tyckte jag att hon sku få mat. Vi gick ner och hon fick makaroner och avocado och nakkir och små tomater som hon inte ville ha. Sen låg hon här på soffan med maito och såg på Biet Maja. Men jag min tönt tog aldrig någon bild på henne. Ja ja.

Snart dök mamma upp. Då var klockan ren någå halv nio. Dom hade fört Caros saker hem bl. a ett litet skrivbord åt Aron och nu sa dom då adjö. Monsieur körde hem Kalle som faktiskt hade köpt en fin matta.

Jag städa undan och fick ärtsoppa och snart kom Monsieur som väl inte orka laga nån mat åt sig.

I morgon kanske bio.


2 kommentarer:

  1. jätte fina gfb bilder, du borde nästan förstora dem och sätta i ram!!! Påriktigt!

    SvaraRadera
  2. Nå ja. Höh! Int vet jag...

    SvaraRadera