torsdag 16 april 2015

Nej men vet ni vad!

Jag har varit tre dagar utan blogg. Det är ju förfärligt. Men nu bara sa Caro hur jag sku göra och så slapp jag in igen.

Jag stavgick till min gudmor. Hon fick en ljusröd blomma av mig.  Hon var helt glad. Sen stavgick jag  med reppu på ryggen via Alepa hem. Monsieur for efter Aron och Amanda. Dom satt vid datorn och fick två plocktalrikar. Snart kom mamma och så for dom hem. 

Jag hade ingen ärtsoppa men det var lika så bra för jag fick grönt te´med karjalanpiirakka och hårdkokt ägg senare i köket med Kalle. Han dök upp och beställde Air Berlin biljetter åt oss. Avfärd 18.5 till 25.5. Alltså till Berlin.

Sen sku han kolla vår printer, men lyckades inte för det fattades något program. Monsieur får gå med datorn till en mac-store i morgon. Och jag och Kalle satt bredvid varandra i köket och åt våra goda karjalanpiirakkor med grönt te´.

Kalle for hem och jag konstatera att jag inte kunde blogga   : /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar