onsdag 22 april 2015

Den roliga skivan

som Kalle hämta åt Amanda. Vi lyssna på den, men tyvärr blev den här...


Jag undrar vad vi sen gjorde i dag. Tvåtiden for vi med kassarna til Emmaus och sen 65A bussen till Järnvägstorget. Den fortsätter till Drumsö. Vi gick till Kodin ykkönen och kolla en lampa som int fanns och sen till Kinopalats. Monsieur bjuder alltid på bio och nu köpte jag egen glass. Det gör jag alltid i Kinopalats. Filmen var Jörn Donners Armi elää!

Den var på riktigt jätte bra!!!


Här sen en bild på Monsieur efter leffan.

Han textar med Nista.

Vi for hem via Stockmann. Det blev hönsbröst, quinoa, såsen som blev över från FK, sallad och brödbitar från FK. Och Annas goda vin. Vi spela Van Morrison. Och slutligen fick jag en chokobt med en vinskvätt till Comfortably Numb. 

Klockan tio kommer det en film som vi eventuellt skall se. Eventuellt.

I morgon yoga. Vad månne jag gör på dagen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar