fredag 12 december 2014

Roligt

i dag igen! Jag steg upp kl 08 och koka kaffe och efter en halv timme knacka Aron på dörren och han sku sen få plocktalrik. Jag föreslog att han sku gå tillbaka i säng, men det ville han inte. Det kom mumin på tvåan. Småningom vakna alla andra och nångång efter nio var frukosten färdig.

 Här härjar Aron och Amanda.

 Här tittar dom på någå ritat på en "platta".


Jag fick faktiskt också äta i lugn och ro och sen börja dom packa och klä på sig och for iväg. Jag var på balkongen och vinka.

Dusch och sen iväg till Musta. Hurja regnigt! Vi beslöt att vi igen skulle ha renskav, potismos och lingon. Och sen då en massa annat...

Hemma packa jag upp och tog sen en en timmes lur. Och renskaven blev jätte god. 

Här det goda vinet jag hämta från Stockholm.

Jag satt sen bilder på datorn och Monsieur diska. Det kom en film på Teema som vi sett förrut så vi beslöt se på sista delen av True Detectives. Den sluta så otroligt bra!!!

I morgon skall jag göra julfotografier. 
Hoppas dom blir fina   : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar