tisdag 9 december 2014

Huj sånt väder!

Det regna konkret från morgon till kväll. Trettontiden hämta Caro Amanda hit. Caro skulle till frissan. Alltså till Inka som har kommit hem från Bali. Caro sa att jag kan lulla Amanda sen efter nån timme. Det blev ju ett enda härjande och sen somna hon. Jag tog en lur här på soffan. Mofa for till stan så när Amanda vakna gick hon omkring och sökte "mopa" men hitta int honom. Hon fick nöja sig med mig.

När vi var uppe med Amanda och titta på roliga ritade saker på datorn hörde vi hur mamma och Aron kom. Aron hade varit i julkyrkan. Han sku ha villa ha plocktalrik, men eftersom Sande snart sku komma efter dem blev det bara fyra pepparkakor och lite muminkarkkir. Småningom stack dom och jag skulle och meditera. Först weetabix med banan och maito och sen make up och sen for jag iväg.

Det var på G18. Först en dokumentär om mannen och The Art of Living. Sen sjöng en flicka och sen kom då Swami Jyothirmajah. Han var nog bra. Han reser jorden runt och besöker en massa städer. Vi gjorde först nånting och sen sku vi meditera. Det tog 22 minuter. Först sku man andas på ett intressant sätt och sen sku man tänka på sina olika kroppsdelar och sen börja plötsligt mitt huvud vaja av och an. Sen spelade ännu en man på flöjt. Jag är nu osäker om jag tänker betala 200€ för en kurs i meditation. Kanske inte.

Hem via tunneln efter ärtsoppa och hemma hade redan J. Edgar Hoover börjat. En film med Leonardo DiCaprio. Den var bra. Sluta för en stund sen.

I morgon skall jag övergå till G-mail. 
Hoppas det lyckas.

Och fortfarande inga bilder    : (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar