måndag 1 december 2014

Igen

en trevlig dag. Efter frukosten blev det skärgårdsskepparstudier. Caro hämta Amanda  hit för hon sku till stan. Monsieur gick ut med henne. Mina studier gick nu sisådär och efter en timme kom Monsieur och Amanda hem. Hon var lite spak, men ändå ok.

 Hon visa sin fina dödsskalleblus, men ville inte posera.

Snart kom mamma med Aron. Han ville genast upp på datorn med mofa. 

Han fick plocktalrik och småningom efter fem klädde vi alla på oss och jag for till skärgård och mamma, Aron och Amanda. for hem.

Nu hade jag då beslutat att det här är sista gången att inkommande måndag går jag och mediterar och 12.12 går jag inte till provet. Kristian hade inte svarat på mitt mejl, men tyckte att det var ok att några andra inte heller stälde upp. Han sa adjö åt mej och vi skakade hand. Sen berätta han att han är skådis. Det var ju roligt   :D

Via järnvägsstation efter nytt busskort och sen hem och fick god grönsakssoppa.

För tillfället ser jag en David Bowie-film som jag såg för något år sen. Den är från 1976. The Man Who Fell to Earth. Den tar över två timmar, men jag har glömt slutet och sku villa se det nu.

I morgon till stan efter allt möjligt.


LUCKA NR 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar