söndag 7 december 2014

Amanda

ville ha maito två gånger under nattens lopp och kvart före åtta vakna hon. Helt glad. Hon verkar att tycka om sin momi och mofa. Vi gick til köket för att koka kaffe och småningom vakna också mofa. Jag var med Amanda medan mofa åt sin frukost och sen fick jag min medan mofa var på datorn med Amanda. 

Vi gjorde nu här allt möjligt. Jag klädde på Amanda och sen bädda jag bort sängarna med hjälp av henne. Hon städa också bort tusidjuren. Sen fick hon avocado och vad det nu var och sen kom Sande, Aron och Caro efter henne. Eller bara Caro kom opp. Jag borde ju ha fotat Arons tomte. Den var ganska stor med grön pipo och vitt skägg. Han hade sen lekt med den   : )

Mofa gick ut. Jag gick i duschen och sen fick jag en lur. Jag sov faktiskt ganska länge. Sen blev det pasta och god lax i ugnen. Alltså fin pasta. Och gott vitt vin   : )

Jag såg sen på Foo Fighters - Sonic Highways och nu bloggar jag.
Nu verkar det som om två bilder igen en gång inte tycks komma på datorn   : (
 
Borde jag nu ta maito med kakao eller natt te´. Undrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar