lördag 13 december 2014

Hela dagen hemma.

Monsieur väckte mig kl 10. Jag hade faktiskt sovit så länge. Innan jag vakna drömde jag om Mark & Spencer i ett stort hus. Det verka tyvärr lite snuskigt och massor med människor... 

Jag fick i alla fall gott kaffe och ljuvligt löskokt ägg. Här var sen massor att städa undan. Eller vad då massor. Lite mjukdjur och tekniklegon.

Det som jag glömde berätta i går var att jag använde en hel timme till att skriva julkort. Dom blev riktigt fina. Med 75cents julfrimärke. Jag måste ju för dom sku postas 12.12. Det blev typ 15 stycken.

Och i dag fortsatte jag med julkorten till alla andra. Måst ännu kolla med Monsieur hur jag skall göra...

Här ett lite lustigt juleljus.


Det blev sen god lax. Lax med batat, rom, honungsmelon och sallad. Och vitt vin. Jag titta sen på nyheter och en film på TV5 och däremellan på Lucia som var lite tåntig och sen fortsatte vi med Love Actually. Vi har sett den tidigare, men den var fotfarande bra.

I morgon skall jag fortsätta med julkorten. Jag behöver mera vita blanka kort så jag far kanske till stan. Desutom behöver jag mera kartong och kuvert.

Nå, man sir sen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar