onsdag 10 december 2014

Jag har inte varit ute

i dag överhuvudtaget. Jag städade och just när jag varit i duschen ringde Caro att nu var dom där nere och att Amanda sov. Mofa gick efter dem. Jag laga mig färdig för jag trodde att vi skulle gå till min verkstad efter ett smycke åt Monica, men Caro tyckte nu sen att det var onödigt att det räckte med blommor. 

Caro gick efter Aron och så lekte vi nu här med olika saker och sen lagade jag god hönsstroganoff.
Vi åt väl ganska länge och sen var ännu Aron och Amanda turvis med mofa på datorn. Dom var sen i duschen och fick kvällsbit och nu sover dom. Caro är visst ännu vaken.

I morgon klockan nio för Caro Aron till dagis och sen far vi med 57:an till Folkhälsan på Monicas knattejulfest. 

Plötsligt märkte jag att alla julkort skall skickas senast den 12.12. Herrajumala! Jag har inte köpt ett enda julkort eller gjort för hand egna foton. Ja ja. I morgon måst jag säkert köpa julfrimärken och julkort och posta dem på fredagen. Nästa vecka sen då 1 euros till mina handgjorda. Dom blir nog dumma.

Nu har jag då fått två mejl till min telefon på adressen    gerd.mosander27@gmail.com
Lite konstigt. Och mitt långa namn blev   Gerd Doris Margareta Mosander.  Ja ja.   Fortfarande har jag ju babbenmosander@gmail.com så den där adressen på min telefon förstår jag nog inte riktigt. 

Fortfarande inga bilder.  Skall kolla i morgon hur jag kan få dem från min telefon till datorn. Liksom via gmail.

Nu natt te´.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar