tisdag 9 december 2014

Hej alla!

Nu har jag ny mailadress:  
                                                  babbenmosander@gmail.com

Min kolumbus blev helt full. Jag har tagit bort och tagit bort mejl, men det hjälper inte. Den är full igen och konstiga brev som uppmanar mig att tömma den. Men där finns ganska många mejl som jag vill spara. Måst funa hur man gör. Före yogan på torsdan går jag via DNA vid Hagnästorg och ber dem installera min nya gmail. Hoppas dom kan.

Monsieur visa hur jag skulle "installera" mig. Det gick riktigt bra. Men sen såsa jag nog lite och när han kommit hem håka han int att han nu fanns på samma sida som jag. Det gick nog bra sen. Och nu har jag skickat min adress till diverse brevvänner. Men jag undrar om jag kan ta bort min kolumbus mail från bloggens framsida? Eller händer det då någå?

Vi for sen till Musta med en lång lista som vi sku ha. Caro, Aron och Amanda kommer hit i morgon och blir över natten. Sande far til Stockholm på likadan kryssning som vi var på med Gilla. På torsdag morgon skall jag på julfest till knatterytmiken och sen före yogan och kolla om dom kan installera min mejl.

Vad borde jag säga nu?
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar