lördag 27 december 2014

Hmmm...

Vad skall jag nu skriva. Det har inte hänt så mycket i dag. Jag steg upp åtta och koka kaffe. Månne jag läste nån tidning? Aj jo! Husis   : )

Vi gick sen ut med Monsieur. Till Artek Outlet här bredvid oss. Den har nu flyttat hit, men är massor mindre. Monsieur hade sett en gul soffa där, men nu var den borta. Den sku ha passat perfekt hos oss. Ei se mitään.

Sen gick vi till Alepa och köpte ganska mycket och sen hem. Här blev det då en lur och sen såg också jag slutet av Top Gear som Monsieur redan sett början av.

Nu blev det god sill och nån rökt fisk och gravad lax och rom. Och öl. Strax kommer en dokumentär om Steve McQueen. Den tänker jag se.


 G F B

I morgon kommer Aron och Amanda hit över natten.
Caro dyker upp lite senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar