söndag 14 december 2014

Inga bilder

i dag.

Monsieur väckte mig klockan tio. Jag läste Husis hur länge som helst. Sen sku jag då skriva grejer under julkortets bild och sen printade jag. Monsieur skulle sen betala nånting åt mig. Men hela tiden stod det att fotopappret var ok, men det andra pappret fel. Visserligen lyckades han betala, men enbart fotopappren var rätt. Helt sjukt.

Jag for till stan för jag sku ha det ena och det andra. Bl.a fotopapper och svart färg som jag hade såsat med. Dessutom gröna paff, kuvert och allt möjligt från Stockmanns delikatess.

På väg tillbaks i bussen fick jag textare av Kalle som tyckte att det var nånting konstigt med printern.
Här blev det sen då pasta och lax och Monsieur såg på Tellus och jag på Foo Fighters - Sonic Highways.

Efter filmen printade jag fotografierna och sen klippte jag dom gröna paffen som blev ok.

I morgon har jag ett par grejer jag borde göra: till Tuva efter min ring och till Syrjänen för att önska god jul och sen träff med Caro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar