måndag 17 mars 2014

Säkert någå

tjugu före nio anlände Caro och Amanda. Jag var redo. Det blev fin frukost.

Amanda förundrar sig över ett ägg som är lite hett.

CARO
skulle till Inka till frissan kl 12. Då gick mofa ut med Amanda och jag anhöll om diverse ersättningar från min fina sjukförsäkring. Amanda var på riktigt febrig och hostig och näsan rann. Hon ville ingenting äta och så kolla jag hennes blöja och hon börja gråta och tänkte somna imellanåt och sen kom mofa efter henne och gick omkring här och när jag sku ta henne skuffa hon bort mej. Ja ja.
Hon somna sen i babysittern och mofa for efter dammsugarn och jag somna på soffan.
Snart uppenbara sig Caro och Aron. Aron ville ha plocktallrik och mamma cornflakes och mjölk och sen lova jag ett Kinderägg åt Aron om dom kom med till Ärrän där jag sku köpa busskort.

 Amanda och Aron och mammas nya hår.

Amandas nya solglasögon    : )

KINDERÄGGET
blev ett candygg och så gick vi via Masurkka till apoteket. Amanda sku få febernedsättande.

MONSIEUR
sov när jag kom hem. Men middagen blev färdig och han vakna exakt. Bilder på bloggen och ett Guillou-reportage och Bettina och nu bloggar jag.

I MORGON
aamuvuoro i verkstaden och  på kvällen MIDLAKE på The Circus vart jag går med min son.
Knappast någon uppdatering i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar