onsdag 5 mars 2014

I dag

ett antal program. Först tandläkare, sen besök i Akademen och Stockmann. Solen sken när jag kom hem och snart dök Caro, Aron och Amanda upp. Dom kom alltså till oss för vi sku efter loppissakerna. Vi hade förtjänat 12€ per man. Helt ok med tanke på att hyran var 40€ och sen ännu 10 € för två dagar till. Säkert går vi dit nån annan gång igen. Men Caro hade nog sålt mest...

MUSTA
följande. Vi tyckte att vi inte skulle ha så mycket, men nog blev det ju ändå. Dessutom köpte jag ny glass. Häagen-Dazs. Mövenpickens saksanpähkinä är god, men på fredan köpte jag vanilj och den var nu så tråkig så Monsieur får den.

 Häagen-Dazs choklad. Riktigt god.

Tråkig vanilj.


När jag såg på 30 dagar runt ishavet åt jag av Häagen-Dazsen. Utmärkt!
Kolla tians nyheter sen. Ingenting nytt.

Strax i säng.
Borde man ta en kopp natt-té.
Jag tror det.  

SLUTLIGEN
konstatera jag att jag kan löda öglorna fast i infattningarna på höjden och så blir länkarna liksom liggande     : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar