söndag 2 mars 2014

Jag glömde

Jag kunde ha fotat femtielva bilder i dag. Kom bara inte ihåg kameran.

HUR SOM HELST
väckte min telefon mig kl 08 och jag gick till köket och 8.30 kom Aron dit och snart var hela porukkan vaken. Plocktallrik för Aron och frukost för oss andra.

TVÅTIDEN 
for Caro och Sande och titta på ett hus medan vi var med Aron och Amanda. Och sen for vi hela bunten till loppiset. Hyran var 40€ och vi hade fått 66€. Ganska bra! Vi beslöt ännu betala 14 € för två dagar. Hoppelunda köper folk ännu.
Sen for vi då alla till oss. Monsieur hade kokat kaffe och så hade vi fastlagsbullar. Kunde ha blivit en humor bild...

Jag var nu ren ganska trött. Vaknar fortfarande sex-sjutiden på morgonen. Fick en skön lur och sen trad söndagspasta.

JAG SÅG
på alla nyhetssändningar om Ukraina, Krim och Putin. Vad i himlens namn borde man göra? Tänk om det börjar falla bomber i mitten av nästa vecka. Det är ju hemskt!!

I MORGON
verkstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar